Пятница, 03 Май 2024, 18:41
Uchi.ucoz.ru
Меню сайта
Форма входа

Категории раздела
Учителю физики [224]
Учителю химии [112]
Учителю биологии [744]
Учителю информатики [147]
Учителю математики [110]
Учителю русского языка [250]
Учителю астрономии [437]
Учителю иностранного языка [182]
Учителю истории (открытые уроки) [151]
Учителю обществознания [53]
Учителю истории [354]
Учителю труда [14]
Учителю ОБЖ [2]
Учителю искусствоведения [0]
Изо
Учителю белорусского языка и литературы [1]
Учителю допризывной и медицинской подготовки [0]
Учителю географии [9]
Учителю МХК [1]
Учителю музыки [3]
Учителю физкультуры [15]
Учителю черчения [0]
Новости
Чего не хватает сайту?
500
Статистика
Зарегистрировано на сайте:
Всего: 51635


Онлайн всего: 33
Гостей: 33
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Рейтинг@Mail.ru

Каталог статей


Главная » Статьи » По предмету » Учителю истории

Визначте зміст основних положень педагогічної теорії В. О. Сухомлинського
Мета вихов.- всебічний гармонійний розв. особистості.

Педагогічні погляди:

1. вирішення головної мети освіти, як вихов. всебічно-розв особистості.

2. використання разом з елементами педагогіки гармонійної цілісності елементів педоцентричної педагогіки (в центрі є дитина).

3. формування духовного світу школярів на основі взаємопроникнення людини і природи.

4. принцип природовідповідності.

5. інтернаціоналізм в дусі боротьби за мир.

6. формування патріотизму, на підґрунті любові до рідного краю, народу, близьких людей, природи.

7. побудова комплексної етичної системи на високих почуттях, на свідомому переконанні учнів у силі добра, краси і розуму.

8. визнання праці єдиним шляхом творення людини.

9. колективне вих. – фактор соціалізації людини.

Сухомлинський виходив з класичного визначення природовідповідності(ППВ) в історії педагогіки. Він вперше доповнив класичне визначення системою спілкування з дітьми, яка була заснована на визначені органічної єдності дитини і природи. Розширив зміст ППВ в контексті вивчення і врахування у виховному процесі психологічних, статевих, етичних, фізіологічних та ін. наук.

В основі всього вих. ідея людяності.

Основні шляхи досягнення всебічно розв. особистості:

розумове, моральне, естетичне, трудове, фізичне вих.
Категория: Учителю истории | Добавил: 29slayer29 (28 Мар 2012)
Просмотров: 463 | Рейтинг: 1.0/ 5 Оштрафовать | Жаловаться на материал
Похожие материалы
Всего комментариев: 0

Для блога (HTML)


Для форума (BB-Code)


Прямая ссылка

Профиль
Пятница
03 Май 2024
18:41


Вы из группы: Гости
Вы уже дней на сайте
У вас: непрочитанных сообщений
Добавить статью
Прочитать сообщения
Регистрация
Вход
Улучшенный поиск
Поиск по сайту Поиск по всему интернету
Наши партнеры
Интересное
Популярное статьи
Портфолио ученика начальной школы
УХОД ЗА ВОЛОСАМИ ОЧЕНЬ ПРОСТ — ХОЧУ Я ЭТИМ ПОДЕЛИТ...
Диктанты 2 класс
Детство Л.Н. Толстого
Библиографический обзор литературы о музыке
Авторская программа элективного курса "Практи...
Контрольная работа по теме «Углеводороды»
Поиск
Главная страница
Используются технологии uCoz