Пятница, 03 Май 2024, 23:41
Uchi.ucoz.ru
Меню сайта
Форма входа

Категории раздела
Учителю физики [224]
Учителю химии [112]
Учителю биологии [744]
Учителю информатики [147]
Учителю математики [110]
Учителю русского языка [250]
Учителю астрономии [437]
Учителю иностранного языка [182]
Учителю истории (открытые уроки) [151]
Учителю обществознания [53]
Учителю истории [354]
Учителю труда [14]
Учителю ОБЖ [2]
Учителю искусствоведения [0]
Изо
Учителю белорусского языка и литературы [1]
Учителю допризывной и медицинской подготовки [0]
Учителю географии [9]
Учителю МХК [1]
Учителю музыки [3]
Учителю физкультуры [15]
Учителю черчения [0]
Новости
Чего не хватает сайту?
500
Статистика
Зарегистрировано на сайте:
Всего: 51635


Онлайн всего: 17
Гостей: 17
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Рейтинг@Mail.ru

Каталог статей


Главная » Статьи » По предмету » Учителю истории

Визначте осн. положення в праці Коменського „Велика дидактика”
Природовідповідність вих-ня. Правильне вих-ня в усьому повинно відповідати природі. Людина, які частина природи підкор-ся її найгол. законам.

Вікова періодизація. Життя підрост. покоління ділить на 4 вікових періоди, по 6 років кожний: 1. дитинство (до 6р. включно), 2. підліток (6 - 12), 3.юність (12 - 18), 4. мужність (18 - 24). В осн. поділу кладе вікові особл.: дитинство хар-ся посиленим фіз. роз-ком і роз-ком органіч чуття, підліток- роз-ком пам-ті і уяви, юність характ-ся ще й більш високим, рівнем мисл-ня, мужність - роз-ком волі і здібністю зберігати гармонію. Для кожного віков. пер-ду – особлив., ступінь освіти. Для дітей до 6 р. - материнська шк. (дошк. вих-ня під кер-вом матері), підліток - школа рідної мови, в кожн. общині, містечку. Для юнаків - в кожн. місті лат. шк. або гімназія. Для мужності в кожн. державі академія.

Материнська шк. пов. дати початкові уявлення про оточуючий світ і сусп. життя. Діти пов. дізнатися, що таке вода, земля, повітря, вогонь, дощ, сніг, Лід, камінь, залізо, дерево, трава, риба, птах, бик та ін. З астрономії - небо, сонце, місяць, зорі і де вони сходять. Першопочаткові відомості з географії, (гора, долина, річка, поселення, місто і т. п.).Привчати до госп-ва й праці. Моральне вих-ня - виховання поміркованості, акуратність, працелюбність, поваги до старш, послуху, правдивості, любові до людей.

Школа рідної мови для всіх дітей обох статей без різниці матеріального стану, віросповідання і національності. Він підняв значення поч. шк.. намітивши тривалий курс нав-ня в ній, підкр-ши, що це шк. рідн. мови (а не лат. мови як в церк. шк. того часу). Розширив зміст викладання відомостями із геометр., елемент, знаннями по географ., природ-ва, викладом співів і ручн. праці, велике місце виділяв виключенню релігії.

Зміст навч. в латинській шк. (гімназії) взяв із звич. кола навч. предметів сер. шк. того часу: це 7” вільних мист-в”, але до них додав нові навч. предмети: фізику, географію, історію. Тут вивч. латинську, грец., рідну і одну з нових мов. Класи гімназії носять назви: граматичний, фізичний, матем-й, етичний, діалехт-ний і риторичний. - вивч. однієї науки.

В академії передбачав звич. факультети того часу: богословський, юридичний і медичний.

Дидактичні погляди. В осн. пізнання і навч. поставив чуттєвий досвід і теорет. обґрунтував і детально розкрив принцип наочності. Розумів наочність широко, не тільки як зорову, але і як залучення всіх органів чуття до кращого сприйняття речей і явищ. „Золоте правило дидактики” – все що можна давати для сприйняття чуттями: зором, слухом, нюхом, смаком, шляхом дотику. Навч. починати не зі слів про речі, а з конкр. спостережень. Мех-му зубрінню, догматичності нав-ня протиставив вимогу свідомості учіння. Настоював на систематичності навч-ня. вказував на необх-сть доводити учнів до розум-ня зв'язків між явищами і так орг-ти навч. мат-л, щоб він не здавався учням хаосом, а був би коротко викладений у вигляді небагатьох осн. положень. Йти від фактів до висновків, від прикладів до правил, від конкретн. до абстр-го, від легкого до складного, від заг. до часткового. Послідовність нав-ня. Посильність навч. Міцність засвоєння.

Класно-урочна система. шк. рік з поділом на чверті, ввів канікули, навч. день (4 навч. год. в шк. рідної мови, б год. в латинській), теорет. розробив кл.-урочну систему і практично застосував її. Прийом учнів - 1 раз на рік, вчитель проводить колект роб. з усім класом. Урок з частин - опитування, пояснення нового мат-лу, вправи на закріплення. Урок повинен мати тему, мету. Підтримувати дисц-ну на уроці і активність кожного учня.

Моральне вих-ня.. Мета: управління собою. Зміст: мудрість, мужність, помірність, справедливість. Засоби: особистий приклад, наставництво, бесіда, вправи, гуманний підхід, без тілесних покарань. Порядок і прийоми обліку знань: кожного дня, ректор - 1 раз в місяць шляхом іспитів, в кін. кожн. чверті - іспити, в кін. року - перевідні екзамени. Без пропусків і запізнень.

Вимоги до вчителя: чесність, впертість, доброзичливість, освіченість, працьовитість, релігійність, безмежно любити свою справу, любити по-батьківські дітей, пробуджувати інтерес до навч.
Категория: Учителю истории | Добавил: 29slayer29 (28 Мар 2012)
Просмотров: 685 | Рейтинг: 1.0/ 9 Оштрафовать | Жаловаться на материал
Похожие материалы
Всего комментариев: 0

Для блога (HTML)


Для форума (BB-Code)


Прямая ссылка

Профиль
Пятница
03 Май 2024
23:41


Вы из группы: Гости
Вы уже дней на сайте
У вас: непрочитанных сообщений
Добавить статью
Прочитать сообщения
Регистрация
Вход
Улучшенный поиск
Поиск по сайту Поиск по всему интернету
Наши партнеры
Интересное
Популярное статьи
Портфолио ученика начальной школы
УХОД ЗА ВОЛОСАМИ ОЧЕНЬ ПРОСТ — ХОЧУ Я ЭТИМ ПОДЕЛИТ...
Диктанты 2 класс
Детство Л.Н. Толстого
Библиографический обзор литературы о музыке
Авторская программа элективного курса "Практи...
Контрольная работа по теме «Углеводороды»
Поиск
Главная страница
Используются технологии uCoz