Суббота, 04 Май 2024, 02:16
Uchi.ucoz.ru
Меню сайта
Форма входа

Категории раздела
Учителю физики [224]
Учителю химии [112]
Учителю биологии [744]
Учителю информатики [147]
Учителю математики [110]
Учителю русского языка [250]
Учителю астрономии [437]
Учителю иностранного языка [182]
Учителю истории (открытые уроки) [151]
Учителю обществознания [53]
Учителю истории [354]
Учителю труда [14]
Учителю ОБЖ [2]
Учителю искусствоведения [0]
Изо
Учителю белорусского языка и литературы [1]
Учителю допризывной и медицинской подготовки [0]
Учителю географии [9]
Учителю МХК [1]
Учителю музыки [3]
Учителю физкультуры [15]
Учителю черчения [0]
Новости
Чего не хватает сайту?
500
Статистика
Зарегистрировано на сайте:
Всего: 51635


Онлайн всего: 23
Гостей: 23
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Рейтинг@Mail.ru

Каталог статей


Главная » Статьи » По предмету » Учителю истории

Проаналізуйте основні підходи до виховання в Європейському середньовіччі
Розвиток к-ри і освіти Середньовіччя відбувався в світлі релігійної думки – католицизму. Середньовічна церква заперечувала спадщину античного світу в галузі культури. Педагогіки, як такої ще не було, її замінювали думки про релігійну мораль. З’являється літ-ра про вих-ня дітей феод. знаті „ Про постанови шкіл правителів і благородних людей”

Характеристики Серед-ного виховання : 1. ’’лицарське виховання’’ – виховання дітей світських феодалів по типу військово-фізичного вих-ня. В основу виховання покладено : 7 лицарських доброчинств: їзда верхи, плавання, фехтування, володіння списом, полювання, гра в шахи, складання віршів, гра на музичних інструментах. До 7 р. вих-ня в сім’ї, потім всі ці доброчинства син феодала приймав при дворі сюзеріла спочатку в ролі пажа (7-14р.), а потім в ролі зброєносця. У віці 28 р. молоді феодали посвячувалися в лицарі. Мета вих-ня: підготовка досвідчених воїнів, які жорстоко поводилися з поневоленими кріпаками і відзначалися спритністю у великому товаристві. Вони були не писемні і брутальні.

До кінця середньовіччя було необхідним для знатних вельмож знати франц. мову.

Вих-ня жінок мало строгий хар-р. Доньки феодалів вих-ся в сім’ї під наглядом матерів та виховательок. Інколи їх навчали читати і писати монахи та каплани, вих-ли у монастирях, де навчали лат. мові, благородним манерам, вивчали Біблію також їх навчали вести господарство, рукоділлю та релігійним настановам. Жінки в той час були більш освідченні чим чоловіки.

2.Університети: В 2-й половині середньовіччя під впливом розширення торгівельних зв’язків, а також під впливом високої араб. к-ри, знайомству з якою сприяли Хрестові походи (10-13 ст.). Почалися розширюватися знання європейців в обл. матем., астрономії, географії, медицини та ін. наук. Так як церк. школи ігнорували нові знання, почали виникати поза церковні союзи вчених, виникли медичні школи в Салерго, юридичні в Болоньї, Падуї. В 13 ст. з’являються перші університети – об’єднання вчителів і учнів, що користувалися автономією у відношенні до церкви, феодалів, міських магістрів. Згодом провідну роль в універ. Став відігравати богословський фак-тет. Вчені-богослови намагалися примирити науку і релігію, підкорити світові нові знання вірі. При універ. було 4 фак-ти на яких вивчали право, риторику, богослов’я.
Категория: Учителю истории | Добавил: 29slayer29 (28 Мар 2012)
Просмотров: 516 | Рейтинг: 1.0/ 7 Оштрафовать | Жаловаться на материал
Похожие материалы
Всего комментариев: 0

Для блога (HTML)


Для форума (BB-Code)


Прямая ссылка

Профиль
Суббота
04 Май 2024
02:16


Вы из группы: Гости
Вы уже дней на сайте
У вас: непрочитанных сообщений
Добавить статью
Прочитать сообщения
Регистрация
Вход
Улучшенный поиск
Поиск по сайту Поиск по всему интернету
Наши партнеры
Интересное
Популярное статьи
Портфолио ученика начальной школы
УХОД ЗА ВОЛОСАМИ ОЧЕНЬ ПРОСТ — ХОЧУ Я ЭТИМ ПОДЕЛИТ...
Диктанты 2 класс
Детство Л.Н. Толстого
Библиографический обзор литературы о музыке
Авторская программа элективного курса "Практи...
Контрольная работа по теме «Углеводороды»
Поиск
Главная страница
Используются технологии uCoz