Суббота, 04 Май 2024, 05:41
Uchi.ucoz.ru
Меню сайта
Форма входа

Категории раздела
Учителю физики [224]
Учителю химии [112]
Учителю биологии [744]
Учителю информатики [147]
Учителю математики [110]
Учителю русского языка [250]
Учителю астрономии [437]
Учителю иностранного языка [182]
Учителю истории (открытые уроки) [151]
Учителю обществознания [53]
Учителю истории [354]
Учителю труда [14]
Учителю ОБЖ [2]
Учителю искусствоведения [0]
Изо
Учителю белорусского языка и литературы [1]
Учителю допризывной и медицинской подготовки [0]
Учителю географии [9]
Учителю МХК [1]
Учителю музыки [3]
Учителю физкультуры [15]
Учителю черчения [0]
Новости
Чего не хватает сайту?
500
Статистика
Зарегистрировано на сайте:
Всего: 51635


Онлайн всего: 24
Гостей: 24
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Рейтинг@Mail.ru

Каталог статей


Главная » Статьи » По предмету » Учителю истории

Принципи навчання в історії педагогіки
Томас Мор – прихильник всезагальної освіти для жінок та чоловіків, принцип наочності. Єдина школа на рідній мові.

Каменський – принцип природо відповідності, принцип наочності, демократичний принцип єдиної школи. Золоте правило. (Систематичність навчання, послідовність, обов’язковість, доступність, посильність, рідна мова)

Локк – принцип користі та інтересів особистості.

Песталоцці – принцип наочності, систематичності, послідовності, міцності; елементарна освіта покладена в основу дидактичних принципів і змісту в-ня в школі. Осн. принцип в-ня – це згода з природою.

Дістерверг – прибічник науковості освіти, пед. Освіта вчителів, правила для народної школи: ясність, чіткість, послідовність, наочність, самост. мис-ня, життєвість викладу. Принцип природовідповідності, культуровідповідності (встановив необхідність установлення тісного зв’язку між в-ням та ж-тям суспільства), р-ок у дітей самодіяльності.

Флофак – принцип наочності, системності, доступності, творчості, свідоме засвоєння вивченого матеріалу.

Духнович – прихильник принципу народності виховання, право кожного українця навчатися в школі укр. мовою, в-ня відповідно до культурної та історичної традиції.

Ушинський – принцип антропологічності, прировідповідності, народності, прихильник народного виховання, врахування істор. умов і традицій, н-ня рідною мовою.

Принцип культуровідповідності і народності в історії педагогіки.

Дістерверг – поряд з принципом природовіп-ті вимагав, щоб в-ня мало культуровідп-ний х-р. При в-ні необхідно врах-ти умови місця та часу, в яких народилася людина та буде жити, тобто все відповідне х-ру у шир та всеохоплюючому розумінні. Ідеалістичне трактування природи людини та самого шляху р-ку і стереотипи заважали йому розвити у повному розумінні соціал сутності –в-ня. Він підкреслив необх-ть встановлення тісного зв’язку між в-ням та ж-тям сусп-ва. Вих.-чи дитину слід врах-ти не тільки її природу, але й піднімати її на висоту сучас досягнень людства у відповідності з вимогами змінного сусп ж-тя. Осн вимога – це р-ок у дітях самодіяльності, вищу ціль в-ня визначав як самодіяльність на службі істині, красі і добру.

Ушинський – заг с-ми нар в-ня немає для всіх народів; у кожного народу своя особлива нац с-ма в-ня. Природа на зовнішності людини відбиває х-р, розум –рок, на перший план висуває риси народності – принцип народності був ним запропонований. Мету в-ня вбачав, що вона має бути світоглядною; її і програму в-ня виводить із суспільного буття. Принцип народності полягає у н-ні рідною мовою + в-ня на нац засадах. Цьому він присвятив працю – «Про народність у громадянському в-ні». Був прихильником народ в-ня, де відстоював врах-ня позиції менталітету, природи людини, врах-ня істор умов та традицій, що призводить до нац р-ку та вдоскон-ня. Праця «Рідне слово» – шлях ф-ня народності в педагогіці, де на першому місці слово.

Сковорода – не пізнавши оточення навколо себе, не пізнавши душі свого народу, не можна пізнати себе у всій глибині.

Духнович – народність вбачав у праві кожного українця навчатися в школі з укр. мовою, щоб в-ня здійсн-сь відповідно до характерних та істор традицій, було умовою становлення почуття патріотизму.
Категория: Учителю истории | Добавил: 29slayer29 (28 Мар 2012)
Просмотров: 580 | Рейтинг: 1.0/ 7 Оштрафовать | Жаловаться на материал
Похожие материалы
Всего комментариев: 0

Для блога (HTML)


Для форума (BB-Code)


Прямая ссылка

Профиль
Суббота
04 Май 2024
05:41


Вы из группы: Гости
Вы уже дней на сайте
У вас: непрочитанных сообщений
Добавить статью
Прочитать сообщения
Регистрация
Вход
Улучшенный поиск
Поиск по сайту Поиск по всему интернету
Наши партнеры
Интересное
Популярное статьи
Портфолио ученика начальной школы
УХОД ЗА ВОЛОСАМИ ОЧЕНЬ ПРОСТ — ХОЧУ Я ЭТИМ ПОДЕЛИТ...
Диктанты 2 класс
Детство Л.Н. Толстого
Библиографический обзор литературы о музыке
Авторская программа элективного курса "Практи...
Контрольная работа по теме «Углеводороды»
Поиск
Главная страница
Используются технологии uCoz