Суббота, 20 Апр 2024, 16:16
Uchi.ucoz.ru
Меню сайта
Форма входа

Категории раздела
Учителю физики [224]
Учителю химии [112]
Учителю биологии [744]
Учителю информатики [147]
Учителю математики [110]
Учителю русского языка [250]
Учителю астрономии [437]
Учителю иностранного языка [182]
Учителю истории (открытые уроки) [151]
Учителю обществознания [53]
Учителю истории [354]
Учителю труда [14]
Учителю ОБЖ [2]
Учителю искусствоведения [0]
Изо
Учителю белорусского языка и литературы [1]
Учителю допризывной и медицинской подготовки [0]
Учителю географии [9]
Учителю МХК [1]
Учителю музыки [3]
Учителю физкультуры [15]
Учителю черчения [0]
Новости
Чего не хватает сайту?
500
Статистика
Зарегистрировано на сайте:
Всего: 51635


Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Рейтинг@Mail.ru

Каталог статей


Главная » Статьи » По предмету » Учителю истории

Принцип природовідповідності в історії педагогіки
Принцип природовідповідності в-ня починається з Каменського далі Руссо, Песталоцці, Дістерверг та інші.

Каменський вважав, що людина як частина природи підкоряється її гол., заг. законам, які діють як у світі тварин та рослин, так і у відношенні до людини.

Н-ня в школі необхідно перейняти від природи. Намагається встановити закономірності в-ня шляхом аналогії з основними законами природи. Свої ідеї у в-ні і н-ні черпав зі спостережень ж-тя суспільства, з пед. досвіду. На основі свого вчителювання та пед досвіду епохи сформ його глибокі теоретик думки («Велика дидактика»). Поряд з реліг полож-нями н-ня вводить новий прийом епохи Відродження – посилання на природу та намагається сформулювати заг закономірності природи та в-ня. Обґрунтував вікову періодизацію, шк. Систему та деякі принципи і правила на основі природи людини та на природних вікових особливостях дітей. Принцип природовідповідності в-ня вважав як слідування заг законам природи.

Руссо відкидав релігію, але при цьому говорив, що є абстрактна вища сила, що є творцем всього живого. Ідею природного р-ку без впливу суспільства. В-ня на лоні природи, подалі від сусп-ва, але людині потрібен досвід (умови), які мають бути досконалими. В умовах природовідповідності в-ня розглядав сутність людської О. Відстоює ідею доброти людини. Людині дана воля вибору: або слідувати природі, або піти всупереч їй.

Песталоцці – мета в-ня – розвити всі природні сили і здібності людини. Вплив в-ня на дитину має знаходитись у згоді з природою. Вчитель не повинен придушувати природ р-ок дитини, направляти його на правильний шлях. Осн принцип в-ня – це згода з природою, керування природним в-ням.

Дістерверг – природо відповідність в-ня – це слідування за процесом природ р-ку людини, врах-ня вік. та індивід. особливостей школяра. Вчитель має бути ще й психологом. Вказував на необх-ть вивч-ня практики в-ня дітей і роботи майстрів пед праці.

Ушинський – принцип природовідповідності + принцип народності.

Сухомлинський: розкриття принципу бачив ч\з такі положення: гармон і всебіч р-ок О. – важлива умова; реалізація ч\з цілісну пед теорію і в єдності з ін принципами та методами в-ня, теорем підґрунтя – у пед досвіді; значне розшир-ня змісту природовідповідності у фізич., вік., статевому, етніч. Аспектах; доповнює зміст в-ня і н-ня с-мою спілкування з природою; реалізація принципу ч\з 5 складових в-ня; в-ня нової дитини на основі принципу.

Толстой – людина, яка народилась – це первообраз гармонії, правди, краси і добра.

Сковорода – природа людини має триєдиний початок – тіло, душа, розум, обдарування і нахили – від природи.

Духнович – на принципі природовідповідності баз-ся р-ок фіз. та інтелект сил дитини.
Категория: Учителю истории | Добавил: 29slayer29 (28 Мар 2012)
Просмотров: 1877 | Рейтинг: 1.5/ 12 Оштрафовать | Жаловаться на материал
Похожие материалы
Всего комментариев: 0

Для блога (HTML)


Для форума (BB-Code)


Прямая ссылка

Профиль
Суббота
20 Апр 2024
16:16


Вы из группы: Гости
Вы уже дней на сайте
У вас: непрочитанных сообщений
Добавить статью
Прочитать сообщения
Регистрация
Вход
Улучшенный поиск
Поиск по сайту Поиск по всему интернету
Наши партнеры
Интересное
Популярное статьи
Портфолио ученика начальной школы
УХОД ЗА ВОЛОСАМИ ОЧЕНЬ ПРОСТ — ХОЧУ Я ЭТИМ ПОДЕЛИТ...
Диктанты 2 класс
Детство Л.Н. Толстого
Библиографический обзор литературы о музыке
Авторская программа элективного курса "Практи...
Контрольная работа по теме «Углеводороды»
Поиск
Главная страница
Используются технологии uCoz