Понедельник, 25 Ноя 2024, 21:54
Uchi.ucoz.ru
Меню сайта
Форма входа

Категории раздела
Поурочные планы 2;3;4 класс [281]
Тематическое планирование [208]
Контрольные работы [140]
Проверочные работы диктанты сочинения конспекты [6742]
Внеклассное чтение [140]
Тесты [276]
Классный час (начальная школа) [132]
Открытый урок (начальная школа) [73]
Разное (для начальных класов) [214]
Экология [2]
школьный курс
Новости управления образования [0]
Новости ММЦ [0]
Новости
Чего не хватает сайту?
500
Статистика
Зарегистрировано на сайте:
Всего: 51647


Онлайн всего: 16
Гостей: 16
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Рейтинг@Mail.ru

Каталог статей


Главная » Статьи » Для начальных классов » Тесты

ест по русскому языку (3,4 класс)
Тест.”Исем” 3класс
1.Исем нәрсәне белдерә?
А) предметның билгесен;
Б) предметны;
В) предметның эшен;
2. Исем нинди сорауларга җавап бирә?
А) кем? нәрсә? Б) нинди? кайсы? В) нишли? нишләде?
З.Исемнәрне күплек санга куеп яз.
Кавын, әкият, гөл, колын, чәнечке, шәм, ат, кәгазь.
4.Кем? соравына җавап бирүче сүзләрне бер баганага, нәрсә? соравына җавап бирүче сүзләрне икенче баганага яз. Кояш, күбәләк, эшче, балык, сатучы, балыкчы, тиен, бала, үрмәкүч, җырчы, кыз, аю, карчык.
5. Җөмләләрне татарчага тәрҗемә итеп яз.
На озере плавают утки. Дети вышли на улицу.Папа приехал из Альметьевска.
6.Биш агач исеме яз, аларны күплек санга куй.
Тест.”Исем” 3класс
1.Исем нәрсәне белдерә?
А) предметның билгесен;
Б) предметны;
В) предметның эшен;
2. Исем нинди сорауларга җавап бирә?
А) кем? нәрсә? Б) нинди? кайсы? В) нишли? нишләде?
З.Исемнәрне күплек санга куеп яз.
Кавын, әкият, гөл, колын, чәнечке, шәм, ат, кәгазь.
4.Кем? соравына җавап бирүче сүзләрне бер баганага, нәрсә? соравына җавап бирүче сүзләрне икенче баганага яз. Кояш, күбәләк, эшче, балык, сатучы, балыкчы, тиен, бала, үрмәкүч, җырчы, кыз, аю, карчык.
5. Җөмләләрне татарчага тәрҗемә итеп яз.
На озере плавают утки. Дети вышли на улицу.Папа приехал из Альметьевска.
6.Биш агач исеме яз, аларны күплек санга куй.
Тест. "Исем темасын кабатлау". I-в. 4 класс
1.Хикәяне укыгыз. Күп нокталар урынына тиешле килеш кушымчалары куеп күчереп языгыз.
Безнең авыл Минзәлә елгасы буена утырган. Авыл... уң ягында әрәмәлек бар. Авыл... якын гына матур болын җәелеп ята. Авыл... яшелләндерү өчен агачлар утырттык.Авыл;., шәһәргә автобуслар йөри. Безнең авыл... урта мәктәп бар.
2.Көньяктан җылы җил исә, җөмләсендәге сүзләрне сүз төркеме ягыннан тикшерегез.
3. Умартачылар сүзен сүз төзелеше ягыннан тикшер.
4.Болын һәм исем сүзләрен килешләр белән төрләндер.
5. Чыгыш килешендә килгән исемнәр белән 3 җөмлә яз.
б.Дәрес һәм укытучы сүзләрен тартым белән төрләндер.
7.Түбәндәге исемнәргә күплек кушымчалары куеп яз.
Кәгазь, мәгънә, мәкаль, бөре,фамилия, болын.
Тест. "Исем темасын кабатлау". I-в. 4 класс
1.Хикәяне укыгыз. Күп нокталар урынына тиешле килеш кушымчалары куеп күчереп языгыз.
Безнең авыл Минзәлә елгасы буена утырган. Авыл... уң ягында әрәмәлек бар. Авыл... якын гына матур болын җәелеп ята. Авыл... яшелләндерү өчен агачлар утырттык.Авыл;., шәһәргә автобуслар йөри. Безнең авыл... урта мәктәп бар.
2.Көньяктан җылы җил исә, җөмләсендәге сүзләрне сүз төркеме ягыннан тикшерегез.
3. Умартачылар сүзен сүз төзелеше ягыннан тикшер.
4.Болын һәм исем сүзләрен килешләр белән төрләндер.
5. Чыгыш килешендә килгән исемнәр белән 3 җөмлә яз.
б.Дәрес һәм укытучы сүзләрен тартым белән төрләндер.
7.Түбәндәге исемнәргә күплек кушымчалары куеп яз.
Кәгазь, мәгънә, мәкаль, бөре,фамилия, болын.
Тест. "Исем темасын кабатлау" II-в. 4класс
1 .Хикәяне укыгыз. Күп нокталар урынына тиешле килеш кушымчалары куеп күчереп языгыз.
Агыйдел! Ямьле Агыйдел! Агыйдел... сыек томан күтәрелә. Агыйдел... аргы як читендәге сирәк камышлык... аккош йөзә. Куаклык... түгәрәк күл бар. Шул күл... үрдәк үзенең балаларын йокы... уята. Күк... соңгы йолдызлар сүнә.
2.Кончыгышта алсу таң ата җөмләсендәге сүзләрне сүз төркеме ягыннан тикшерегез.
3. Куаклыкта сүзен сүз төзелеше ягыннан тикшер.
4.Комбайн, бәйрәм сүзләрен килешләр белән төрләндер.
5. Урын-вакыт килешендә килгән исемнәр белән 3 җөмлә яз.
б.Сыйныф һәм мәктәп сүзләрен тартым белән төрләндер.
7. Түбәндәге исемнәргә күплек кушымчалары өстәп яз.
Галим; галәм, медаль, орден, таң, ятим, сәгать, болын.
Тест.” Кабатлау” 3 класс I в
1.Дэү, олы, зур; матур, чибәр, гүзәл; тырыш, эш сеючэн, эшчән; сүзләре нинди сүзләр?
а) охшаш мәгънәле сүзләр
б) капма-каршы мәгънәле сүзләр
в) әйтелешләре бертөрле, мәгънәләре төрле булган
сүзләр
2. Хаталы сүзләрне дөресләп яз.
Шигырь, сәгать, кәгаз, мәрьям, алъяпкыч, ашъяулык, яр чаллы, көнчыгыш, хәрвакыт, ашханә
3. Китап сүзен күплек санга куеп килешләр белән
төрләндер.
Б.к.
И.к.
Юк.
Т.к.
Ч.к.
У.в.к.
4. Бирелгән сүзләр арасыннан исемнәрне тап.
а) ясый, эшли, матурлана
б) бәхет, эш, матурлык
в) бәхетле, эшчән, матур
5. Бу исемнәрнең тамырын һәм кушымчасын күрсәт.
Илче, авылдаш, кискеч, матурлык,
күзлек,балалар,бакчачы, башлык
Тест.” Кабатлау” 3 класс II в
1.Алма-алма, тиен-тиен, басма-басма, яз-яз -сүзләре нинди сүзләр?
а) охшаш мәгънәле сүзләр
б) капма-каршы мәгънәле сүзләр
в) әйтелешләре бертөрле, мәгънәләре төрле булган
сүзләр
2. Хаталы сүзләрне дөресләп яз.
Карабодай, кульяулык, озонборын, Идель, яшель, актаныш, көнякъ, хәркем, шагыйрь җиңгел
3. Чәчәк сүзен күплек санга куеп килешләр белән
төрләндер.
Б.к.
И.к.
Ю.к.
Т.к.
Ч.к.
У.в.к.
4.Бирелгән сүзләр арасыннан сыйфатларны табарга.
а) яши, сулана, бозлана
б) яшьлек, су, боз
в) ямьле, сулы, бозлы
5. Бу исемнәрнең тамырын һәм кушымчасын күрсәт. Умартачы, якташ, яшеллек, ачкыч, җиләклек, дәреслек, мәктәпләр, эшче


Тест. “Фигыль”. 3 класс
1 Фигыль нәрсәне белдерә?
А) предметны
Б) предметның билгесен
В) предметның эшен, хәрәкәтен
2. Фигыль нинди сорауларга җавап булып килә?
А) кем? нәрсә?
Б) нишли? нишлиләр?
В) нинди? кайсы?
3. Күчереп язарга һәм барлыкта яки юклыкта килгән
фигыльләрне билгеләгез.
Бүгенге эшне иртәгә калдырма. Кыш көне арбаңны, яз көне чанаңны әзерлә. Укыдым димә, белдем диген. Бәхетне юлдан эзләмә, белемнән эзлә. Яз , газиз угълым; кара тактаны сыз акбур белән! ( Г.Т.)
Укы, яз, эшлә, уйна- фигыльләрен заманнарда төрләндерергә.
Җөмләдә фигыльләрнең заманнарын билгеләргә.
Инде гыйнвар бетәр. Хәзер кышның соңгы ае - февраль башланыр.
Яңа гына яуган кар күзләрне камаштырды. Салкыннан битләр алсуланган. Агачларга ак челтәр кебек матур бәс кунган.
Спорт сөючеләр чаңгыда, тимераякта шуалар. Елгаларда балыкчылар балык каптыралар.
6. Бирелгән фигыльләрне зат һәм санда төрләндерергә.
Карый, көлә, китә.

Тест.”Фигыль темасын кабатлау” I в. 3 класс
1. Кайсы сүз фигыльне белдерә?
Күгәрченнәр безнең шәнәр урамнарында яшәргә күнеккәннәр.
2. Кайсы сүзтезмэ артык?
Сандугач сайрый, табигать у яна,кошлар оча, чыпчыклар чыркылдый, , малай йоклый, тукран тукылдый
З.Кайсы фигыль бу төркемгә керми?
Эшли, уйный, ашый, йөзә,язма, утыра, юа, йөрмә.
4.Фигыльлэрне табарга, заманын билгеләргә.
Мин эзлим кузгалак,-
Очрады тузганак!
Башында ак бүрек,
Кечкенә туп кебек!
Тотам! дип үрелдем,
Ул миңа иелде.
Бүреген салды да:
«Өзмә!»-дип ялынды.
5. Җөмләдә ияне һәм хәбәрне табарга.
Беренче кар яуды. Аучы урманга китте. Аучы җәнлек эзли. Ул әле тиен ата, әле көртлек артыннан бара.
Тест. .”Фигыль темасын кабатлау” II в. 3 класс
1. Кайсы суз фигыльне белдерә?
Табигатьтә җәнлекләр, кошлар, үсемлекләр бер-берсеннән башка яши алмый..
Кайсы сузтезмә артык?
Кошлар сайрый, күгәрчен гөрли, урман шаулый, укучы укый, табигать җанлана.
Кайсы фигыль бу төркемгә керми?
Кайта, бара, кача, өйрәнмә, китә, килә, бирмә, сөзә.
Фигыльләрне табарга, заманын билгеләргә.
Кичә генә әтием,
Матур җимлек ясады.
Ипи турап салган идем
Кошлар килеп ашады.
5. Җөмләдә ияне һәм хәбәрне табарга.
Ямьле яз килде. Урамнарда карлар эреде, гөрләвекләр акты.Җылы яклардан туган илләренә кошлар кайталар. Тиздән агачлар ямь -яшел яфракка төренер.
Тест. “Сыйфат” 3 класс
Сыйфат нәрсәне белдерә?
А) предметны
Б) предметның билгесен
В) предметның эшен, хәрәкәтен
Сыйфат нинди сорауларга җавап бирә? 3 класс
А) нишли? нишләде?
Б) кем? нәрсә?
В) нинди? кайсы?
3. Күп нокталар урынына сыйфатлар өстәп, җөмләләрне күчереп яз.
тиен ботактан ботакка сикерә. Куак астында ... төлке посып
утыра аю җиләк ашап йөри.Болында чәчәкләр үсә.
Чәчәкләргә күбәләкләр куна. Кошларның ... тавышлары
ишетелә. (хәйләкәр, йөнтәс, җитез, төрле, чуар, матур)
4. Хаталы сүзне тап.
шәһәрләр
урамлар
кызлар
төннәр
5.Нәрсә? соравына җавап биргән сүзне тап.
шагыйрь
эт
дәү әни
табиб
6. Капма- каршы мәгънәле сүзне тап. Киң-
озын
биек
тар
кечкенә
7. Сүзләрне татарчага тәрҗемә итеп яз. Третье марта. Сильный буран. Большое полотенце. Обед. Звонкий согласный звук. Голубое море. Дождливый день. Мамины руки.


Тест. “Сыйфат д әрәҗәләре”. 4 класс
1. Сыйфатларны укыгыз, гади дәрәҗәдәгеләрен
генә сайлап языгыз.
Көчле, сары, уйчан, татлы, сусыл, кызгылт, аксыл, аңлы, ак, яшькелт, түм-түгәрәк, иң матур, матуррак, чип-чибәр, мактаулы, сугышчан, аграк, кара, шат, акыллы, текә, тозлы, юан, кызыл.
2.Гади дәрәҗәдәге сыйфатларны чагыштыру дәрәҗәсенә куеп, парлап языгыз.
Озын, биек, җылы, түгәрәк, ак, зур, тәбәнәк, кыска, кичке, кара, салкын, кечкенә, җәйге.
З.Сүзтезмэлэрне укыгыз. Сыйфатларны чагыштыру дәрәҗәсенә куеп, күчереп языгыз.
Тәмле алма. Сары яфрак. Кышкы көн. Куе сөт. Тимер көрәк. Төнге җил.
4. Бирелгән сыйфатларны чагыштыру һәм артыклык дәрәҗәләренә куеп, үрнәктәгечә языгыз.
Зәңгәр. Куе. Сыек. Көчле. Биек. Караңгы. Зур. Сай. Кайнар. Салкын. Киң.
Үрнәк: кайнар, кайнаррак, кап-кайнар, бик кайнар!


Тест. “Җөмлә” 4 класс
1. Текстны җөмләләргә бул.
Яз җитте.апрель табигатькә тагын бер гүзәллек китерде, язның беренче чәчәкләре уяна башлады.үги ана яфрагы чәчәк атты урманда умырзаялар күренде май башларында язгы яшенле яңгырлар явыл үтте, күк күкрәде.агачлар яфрак ярды,урмаң тагын да матурланды,
2.Кучереп языгыз. Ия белән хәбәрнең астына сызыгыз.
Балалар зур каен төбендә утыралар. Әйләнә-тирәдә биек юан агачлар үскән. Агам башлары арасыннан зәңгәр кук күренә. Җиргә түшәлгән сары яфраклар өстендә алтын нурлар уйнаклый. Яфракларда иртәнге чык ялтырый.
3. Җөмләләргә иярчен кисәкләр өстәп яз.
Җил исә. Болыт килә. Яңгыр ява. Гөрләвекләр ага.
4.Бирелгән сүзләрдән җөмләләр төзеп яз.
1. таң, урман, өстендә, атты, сызылып
2.тавышы тирә-якны, кошлар, яңгырата
З.ететләр,керештеләр, чабарга, печән
күңелле,һавада, саф,иртәнге, эшләве,нинди
Тексттагы җөмләләрнең тәртибе буталган. Аларны дөресләп языгыз.
Су өсте тып-тын. Менә инде аларның балык сала торган чиләкләре дә тул ы п ки л ә.Таҗи аларньгң барысын да чиләккә сала бара. Кармакны бер дә тик тотмыйлар. Балыклар бик яхшы чиртәләр. Балык яхшы эләккәнгә, вакыт үтүе дә тоелмый. Таҗиның әтисе баглыкларны тарта да чыгара
б.Бирелгән сузтезмэләре кертеп, хикәя, сорау һәм өндәү җөмләләр төзе. Ям.ле җәй; кара бол.т; к.зык хикәя.
Категория: Тесты | Добавил: vadik11092 (30 Янв 2012)
Просмотров: 2773 | Теги: ест, русскому, языку, (3, по, класс) | Рейтинг: 1.0/ 12 Оштрафовать | Жаловаться на материал
Похожие материалы
Всего комментариев: 0

Для блога (HTML)


Для форума (BB-Code)


Прямая ссылка

Профиль
Понедельник
25 Ноя 2024
21:54


Вы из группы: Гости
Вы уже дней на сайте
У вас: непрочитанных сообщений
Добавить статью
Прочитать сообщения
Регистрация
Вход
Улучшенный поиск
Поиск по сайту Поиск по всему интернету
Наши партнеры
Интересное
Популярное статьи
Портфолио ученика начальной школы
УХОД ЗА ВОЛОСАМИ ОЧЕНЬ ПРОСТ — ХОЧУ Я ЭТИМ ПОДЕЛИТ...
Диктанты 2 класс
Детство Л.Н. Толстого
Библиографический обзор литературы о музыке
Авторская программа элективного курса "Практи...
Контрольная работа по теме «Углеводороды»
Поиск
Главная страница
Используются технологии uCoz