Пятница, 29 Ноя 2024, 10:08
Uchi.ucoz.ru
Меню сайта
Форма входа

Категории раздела
Без рубрики [124]
Миниатюры [231]
Сентиментальная [26]
Юмористическая [42]
Фантастика [0]
Ироническая [0]
Рассказы [158]
Статьи [234]
Новости
Чего не хватает сайту?
500
Статистика
Зарегистрировано на сайте:
Всего: 51647


Онлайн всего: 41
Гостей: 41
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Рейтинг@Mail.ru

Каталог статей


Главная » Статьи » Проза » Миниатюры

Вчитель
НОМЕР ТЕКСТА ДЛЯ СМС-ГОЛОСОВАНИЯ: 6052 ГОЛОСОВАТЬ!

***
Він зайшов у клас пружною ходою і з легкою посмішкою, яка нічого не означала. Такі люди завжди насторожують, оскільки не знаєш, що очікувати від них. Ми принишкли.
- Здрастуйте. Я ваш новий вчитель.
Стара, як світ, фраза повисла у класі. «Ну і…», - подумали ми.
- Ви хочете щось дізнатися з мого предмету? Тоді я вам розповім.
А це було абсолютно нове і несподіване настільки, що ми знову промовчали, вже з інших причин.
- То ви хочете чи ні?
Нас заклинило.
Першим знайшовся Віталік, спочатку невпевнено, потім голосніше промовив: «Хочемо». Оксана запитала про майбутні уроки, домашні завдання, контрольні. Хлопці зачаровано дивилися на спортивний торс і гадали, чи це часом не підстава, математики так не виглядають. Хм-м-м…
Ось так розпочалося наше знайомство з Вчителем.
- Шкода, але ви сьогодні не можете розв’язати це рівняння з двома невідомими.
- Давайте повернемося до попередньої теми, і тоді ще раз спробуємо потоваришувати з даною теоремою.
- Залишіться, будь ласка, після уроків. Думаю, що ви підкорите цей приклад.
Ненав’язливо та впевнено ми наближалися до математики-науки, до її суті, до розуміння її природи. Ми навчилися мовчати, як піфагорійці. Ми навчилися воювати, за шаховими дошками. Ми знаходили довгі і короткі, важкі і легкі, вишукані і смішні, неправильні, але вірні шляхи розв’язання задач. Задач з підручників і задач, які ми самі собі прописували.
Але найважчі завдання перед нами ставив Він.
- Знайди в собі Її Величність Науку…
- Навіщо цей приклад?
- Чому майя не залишили нам свої знання?
- Якщо Ти – людина, то…
Ланцюжок міркувань на задані теми заводив юні голови так далеко, що навіть батьки лякалися результату. Вони самі в таку далечінь не заходили, і не здогадувалися, що є ще щось там, дальше, за очевидним 2+2. Інші вчителі, учні теж не бачили того, що бачили ми. Тому ніхто не розумів нашої фанатичної прив’язаності до Вчителя, нашої безмежної любові і поваги до Нього.
Ми берегли свою пристрасть, ми захищали її. Мовчки. Ми просто розв’язували задачки. Можливо тому й викликали підозру. Чому так тихо на уроках? Чому без нарікань чи слів захоплення? Взагалі, чому і чому діти вчаться? Дані питання розглянули третім пунктом на плановому засіданні Педагогічної Ради школи.
Цього разу, коли Вчитель зайшов в клас, ми зрозуміли, що бачимо Його востаннє.
- Напишете мені своє доведення цієї теореми. Надішлете ще розв’язок тієї задачі, яку не встигли розглянути на минулому уроці. Я адресу повідомлю. І перестаньте плакати, я ж не вмираю.
Педагогічний та батьківський колективи гучно прощалися із Вчителем, бажаючи успіхів на новому місці роботи. До святкувань приєдналися учнівські колективи інших класів.

Все тексты автора Петро
Категория: Миниатюры | Добавил: Lerka (17 Ноя 2012)
Просмотров: 477 | Рейтинг: 1.0/ 6 Оштрафовать | Жаловаться на материал
Похожие материалы
Всего комментариев: 0

Для блога (HTML)


Для форума (BB-Code)


Прямая ссылка

Профиль
Пятница
29 Ноя 2024
10:08


Вы из группы: Гости
Вы уже дней на сайте
У вас: непрочитанных сообщений
Добавить статью
Прочитать сообщения
Регистрация
Вход
Улучшенный поиск
Поиск по сайту Поиск по всему интернету
Наши партнеры
Интересное
Популярное статьи
Портфолио ученика начальной школы
УХОД ЗА ВОЛОСАМИ ОЧЕНЬ ПРОСТ — ХОЧУ Я ЭТИМ ПОДЕЛИТ...
Диктанты 2 класс
Детство Л.Н. Толстого
Библиографический обзор литературы о музыке
Авторская программа элективного курса "Практи...
Контрольная работа по теме «Углеводороды»
Поиск
Главная страница
Используются технологии uCoz