Пятница, 09 Дек 2016, 18:27
Uchi.ucoz.ru
Меню сайта
Форма входа

Категории раздела
Учителю физики [223]
Учителю химии [112]
Учителю биологии [744]
Учителю информатики [147]
Учителю математики [110]
Учителю русского языка [250]
Учителю астрономии [437]
Учителю иностранного языка [181]
Учителю истории (открытые уроки) [151]
Учителю обществознания [53]
Учителю истории [354]
Учителю труда [12]
Учителю ОБЖ [2]
Учителю искусствоведения [0]
Изо
Учителю белорусского языка и литературы [0]
Учителю допризывной и медицинской подготовки [0]
Учителю географии [8]
Учителю МХК [1]
Учителю музыки [3]
Учителю физкультуры [15]
Учителю черчения [0]
Новости
Чего не хватает сайту?
500
Статистика
Зарегистрировано на сайте:
Всего: 51399


Онлайн всего: 14
Гостей: 14
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Рейтинг@Mail.ru

Каталог статей


Главная » Статьи » По предмету » Учителю физкультуры

Развитие способности, чтобы заставить
DƏRS №

Mövzu: Aşağı ətrafların əzələ qüvvəsinin inkişaf etdirilməsi.
Standartlar:
Məqsəd: Qüvvə qabiliyyətinin inkişaf etdirilməsi.
Dərsin vəzifələri:
1. Aşağı ətraf əzələlərinin qüvvəsini inkişaf etdirən hərəkətlər və oyunlar haqqında məlumat vermək;
2. Qüvvə istiqamətli oyunların təşkili və keçirilməsi;
3. Şagird fəaliyyətinin tənzimlənməsi və qiymətləndirilməsi.
Fəndaxili inteqrasiya:
İş forması: kollektiv, fərdi, qruplarla.
İş üsulu: hərəki təfəkkürün formalaşdırılması, nümayiş etdirmək, təkrar.
Resurslar: - Öz bədəninin çəkisi ilə təkrar, təkrar-seriyalı metodlarla fərdi və ya kollektiv
yerinə yetirilən qüvvə hərəkətləri;
- rəqibin müqaviməti, rezin amortizatorlarla, kiçik hantellərlə, təkrar icra edilən
müqavimət hərəkətləri;
- təkrar icra edilən qüvvə hərəkətləri daxil edilmiş oyunlar, estafetlər;
- qüvvə «dayanacaqları» olan dairəvi hərəkətlər kompleksi.
Zəruri avadanlıq və ləvazimatlar: fit, ruletka, təbaşir, bayraqcıq, gimnastika skamyası, qumla doldurulmuş torbalar, rezin amortizator, saniyəölçən.

Dərsin gedişi:
Giriş hissə: 3-5 dəq.
Bir cərgədə düzülüş, raport. Motivasiya, informasiya təminatı.
Hazırlayıcı hissə: 8-10 dəq.
Hərəki bacarıqlar:Sıra fəndləri, irəliləmələr: yeriş, qaçış, hoppanmalar. Seyrəlmə. Ümuminkişaf hərəkətləri 11.

Əsas hissə: 20-25 dəq.
Hazırlayıcı hərəkətlər:



Əsas hərəkətlər:

Tamamlayıcı hissə: 5-10 dəq.
Tənəffüs və bərpaedici hərəkətlər.
Ümumiləşdirmə və qiymətləndirmə: Fərqlənənləri və qalib gələnləri təqdir edirəm. Öz müşahidələrim əsasında hər bir tələbənin mübarizlik və əzmkar fəaliyyətini qeyd edirəm.
Категория: Учителю физкультуры | Добавил: huseynsport0032 (17 Фев 2015)
Просмотров: 208 | Рейтинг: 1.0/ 2 Оштрафовать | Жаловаться на материал
Похожие материалы
Всего комментариев: 0

Для блога (HTML)


Для форума (BB-Code)


Прямая ссылка

Профиль
Пятница
09 Дек 2016
18:27


Вы из группы: Гости
Вы уже дней на сайте
У вас: непрочитанных сообщений
Добавить статью
Прочитать сообщения
Регистрация
Вход
Улучшенный поиск
Поиск по сайту Поиск по всему интернету
Наши партнеры
Интересное
Популярное статьи
Портфолио ученика начальной школы
УХОД ЗА ВОЛОСАМИ ОЧЕНЬ ПРОСТ — ХОЧУ Я ЭТИМ ПОДЕЛИТ...
Диктанты 2 класс
Контрольная работа по теме «Углеводороды»
Детство Л.Н. Толстого
Классный час в 9 классе на тему: "Выбор профе...
Технология подготовки и проведения классного часа
Поиск
Главная страница
Используются технологии uCoz